Πρόκειται για φρένα συνεχούς ρεύματος με ελατήριο. Προορίζονται για διακοπή της περιστροφικής κίνησης του άξονα του αντίστοιχου μηχανήματος.
Πολύ ισχυρή κατασκευή
Πολύ αθόρυβη λειτουργία (< 70 dBa σύμφωνα με τον Κανονισμό 98/37/EEC)
Η τοποθέτησή τους είναι απλή και η συντήρησή τους εύκολη
Εμφανίζουν καλή διάχυση θερμότητας λόγω της φτερωτής του κινητήρα ή του καπακιού. Το καπάκι του κινητήρα, καθώς δρα ως επιφάνεια πέδησης, πρέπει να είναι χαλύβδινο ή χυτοσιδηρό.
Το πηνίο είναι πλήρως εμποτισμένο με εποξειδική ρητίνη, εκτός και αν προδιαγράφονται άλλα κατασκευαστικά κριτήρια, ενώ τα μηχανικά μέρη προστατεύονται με γαλβάνισμα.
Διατίθεται και δυνατότητα χειροκίνητης αποσύμπλεξης εφόσον ζητηθεί.
Πιστοποιημένο κατά DNV για ανυψωτικά μηχανήματα εντός και εκτός πλοίου.